niedziela, 4 maja 2014

Liebster Award

Witam, witam ! 
Zostałam nominowana do Liebster Award, aż dwa
razy, więc postaram się odpowiedzieć na pytania, które
zostały mi Isabella Greey z bloga
oraz Saga z bloga

Bardzo Wam dziękuję za nominację ♥


Pytania od Isabella Greey:

1. Jakie są Twoje zainteresowania ?

Siatkówka i moda.

2. Ulubiony sport ?

Siatkówka.

3. Skąd jesteś ?

Tak naprawdę przeprowadzałam się kilka razy i teraz
mieszkam w woj. Śląskim.

4. Jak masz na imię ?

Wiktoria

5. Ulubiona piosenka ?

Codziennie nucę inną :) Dziś jest to 
Clean Bandit - Rather Be ft. Jess Glynne

6. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać ?

Jest kilka czynników.
1. W mojej głowie powstaje wiele pomysłów i 
musiałam coś z tym zrobić.
2. Chciałam stworzyć coś swojego, tak jakby swój 
wymyślony świat.
3. Bardzo podobały mi się różne ff, a skoro 
ciągnęło mnie do pisania to pomyślałam:
"Czemu by nie spróbować samemu ?"
Tak jak mówiłam jest kilka czynników i dużo, by wymieniać.

7. Ile masz lat ?

Niedawno skończyłam 15.

8. Nazwa miasta jakie chciałabyś zwiedzić ?

New York, Paryż, Amsterdam i kilka innych.

9. Ulubiony film ?

Niezgodna.

10. Na kogo koncercie ostatnio byłaś ?

Nie wiem, ale będę 6 czerwca na koncercie
takich pięciu wspaniałych !

Pytania od Saga:

1. Jakiej muzyki słuchasz ?

Każdej, jaka tylko wpadnie mi w ucho.

2. Ulubiony aktor ?

Mam trzech:
Theo James, Andrew Garfield, Robert Downey Jr.

3. Ulubiona piosenka 1D ?

 Nie potrafię wybrać.
Ale akurat dziś jest to Little Things.

4. Lubisz szkołę ?

Nie, aczkolwiek lubię lekcje Angielskiego.

5. Miejsce gdzie najbardziej chciałabyś pojechać ?

Chciałaby polecieć znów do Londynu, ale na szczęście
już niedługo !

6. Co najbardziej cenisz w ludziach ?

Cenię to, że nie udają kogoś innego, a są sobą i potrafią
być szczerzy.

7. Lubisz myszoskoczki ?

Dziwne pytanie.
Chyba nie.

8. Lubisz ananasy ?

Trafiłaś mnie w czuły punkt.
Nienawidzę.

9. Ulubiona książka ?

Seria Niezgodnej. 
"Szukając Alaski"

10. Lubisz matmę ?

Nie.


Nominuję:

1. http://i-am-a-half-a-heart-without-you.blogspot.com/

2. http://youre-toxic.blogspot.com/

3. http://light-of-dark.blogspot.com/

Niestety tylko tyle :(

Pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać ?

2. Miasto, które od zawsze chciałaś zwiedzić ?

3. Czy pieniądze są potrzebne do szczęścia ?

4. Masz instagrama ?

5. Co lubisz czytać ?

6. Oglądasz seriale ? Jak tak, to jakie ?

7. Co myślisz o bloggerkach lifestylowych ?

8. Lubisz psy ?

9. Ulubiona piosenka ?

10. Wyobraź sobie sytuacje.
Spotykasz One Direction. Możesz im coś powiedzieć,
ale nie usłyszysz odpowiedzi, lub
usłyszeć coś od nich, ale nie mieć możliwości odpowiedzi.
Co wybierasz ?





To prawdopodobnie moje ostatnie Liebster Award.
Od tej pory proszę mnie nie nominować, gdyż nie mam za bardzo czasu :(



1 komentarz:

  1. Tyle tygodni dało mi to do zrozumienia.
    Bałam się go, ale teraz jest inny.
    Zmienia się, powoli, ale skutecznie.
    Nie wiem czy jestem mu obojętna czy wręcz przeciwnie.
    Nadal nie wiem czemu tu jestem, nadal nie wiem czemu tak mnie nienawidzi.
    danger-zaynmalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń