poniedziałek, 23 grudnia 2013

Liebster Award

Nominacja od Kinga Kinia.
Dziękuję bardzo :*

1. Najważniejsza osoba w Twoim życiu ?

Rodzice, rodzeństwo, moja przyjaciółka.

2.Wyobraź sobie, że cały świat cię słucha. Co mówisz ?

Ojejku, nie wiem xd

3.Skąd wziął się pomysł na Twoją historię ?

Od tak po prostu :) Moja głowa czasem za dużo
myśli, musiałam to przelać na papier, a potem
zdecydowałam się spróbować na bloggerze.

4.Jakie jest Twoje największe marzenie ?

Jechać na koncert One Direction, zamieszkać w 
Londynie, oraz kilka innych takich dużych.

5.Lubisz zwierzęta ? Masz jakieś ?

Tak, lubię. Mam kota i psa :)

6.Twoja rodzina wie, że piszesz ?

Nie :)

7.Plany na przyszłość ?

Nie mam jakiś konkretnych, ale na pewno
chcę napisać dobrze testy po III gim. :)
Potem przejść jakoś liceum i zdać maturę, a potem
wyjechać sobie do Londynu.


DZIŚ NIESTETY NIKOGO NIE NOMINUJĘ,
BO CZYTAM ZA MAŁO BLOGÓW :)

ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH ŚWIĄT ! <3


Rozdział pojawi się za niedługo :*


1 komentarz:

  1. Hej :)
    Nie wiem czy czytałaś, ale wysłałam ci wiadomość gg,bo potrzebuję twojej opini do wykonania szablonu.
    Więc jeśli znajdziesz chwilkę, przeczytaj i odpowiedz mi ♥

    OdpowiedzUsuń