czwartek, 20 lutego 2014

Przepraszam ! ♥

Wieelkie, ogromne przeprosiny ! ♥
Nie jestem z siebie zadowolona ani dumna...
Miałam ferie, które się skończyły.
Podczas ich trwania nie miałam kompletnie czasu na pisanie.
Ciągłe wyjazdy i tak dalej nie pozwalały mi na to.
Mogłam jedynie rozmyślać nad tym
co chciałabym zawrzeć w kolejnym rozdziale.
Zawaliłam i wiem to !
Teraz naprawdę chcę Was szczerze przeprosić :*
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i będę miała dla kogo dalej pisać :)
No a teraz chciałabym podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim 
no i oczywiście za 62205 wyświetleń ! ♥
Bardzo Was kocham ! ♥
Rozdział pojawi się za niedługo, ponieważ już go kończę :)

Przepraszam jeszcze raz i do rozdziału !


Ps. Wcale nie próbuje przekupić Was tym gifem ! 
Oczywiście to żart ! :)

9 komentarzy:

  1. super nie mogę sie doczekać kiedy go dodasz <3333 Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z utęsknieniem na nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na http://followyourheart-ff.blogspot.com/, gdzie pojawił się 3 rozdział! :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. No kiedyyy będzie ? -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. http://friendshipsurviveseverythingrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń