czwartek, 31 października 2013

Informacja !

Witam !
Zdecydowałam się na drugą część, ale za nim zacznę cokolwiek publikować to pozwólcie
mi na dwa tygodnie intensywnego myślenia, aby wszystko sobie poukładać.
Wiem już jak będzie wyglądała druga część, w sumie już kilka rozdziałów temu wiedziałam
co będzie działo się w drugiej części, gdybyście ją chcieli. 
Zostało mi tylko rozplanować wszystko i posklejać to w rozdziały, dobrze że kilka mam już 
napisanych. Uwierzcie, że nie mogę doczekać się aż je przeczytacie :) 
UWAGA ! 
Mam dla Was kolejną niespodziankę ! 
Otóż zamówiłam zwiastun, który będzie zapowiedzią drugiej części tego opowiadania :)
Mam nadzieję, że ucieszy Was ta informacja :D
Kolejna rzecz, którą chce rozwinąć jest sprawa błędów itp.
Baaardzo Was za nie przepraszam staram się jak mogę i cały czas się uczę. Dziękuję Wam, że zwróciliście
mi uwagę, ponieważ jest to pomocne :) 
Postaram się, aby więcej się to nie powtórzyło, ale proszę też o wyrozumiałość.
Ludzkie oko nie zawsze wszystko wychwyci. 
To chyba tyle już więcej nie zanudzam i tak pewnie połowa nawet tego nie przeczyta xd

Kocham Was <3




PS. W zakładce Bohaterowie pojawiła się Sophie, a także pozwoliłam sobie zmienić
wygląd bohaterki Mii.


8 komentarzy:

  1. Grrrr tydzień u ciotki i rakoe zaległości xd Na szczęście wszystko nadrobiłam i muszę ci powiedzieć, że poprzedni wpis był.. ŁAŁ ! Na prawdę do tej pory nie mogę wyjść z podziwu :3
    Strasznie się cieszę, że będzie następna część i do tego zwiastun *.*
    Czekam na to wszyatko z niecierpliwością ;*

    only-to-die.blogspot.com
    wpadniesz? Nowy rozdział już jest ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Na http://spisfanfiction.blogspot.com/ jest konkurs na najlepszy fanfiction. Kto wie? Może to właśnie twój blog będzie wyróżniony?
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog ;) Świetnie piszesz !
    Zapraszamy do nas można tam znalezc opowiadania oraz artykuły o życiu (chłopcy,moda,przemyślenia itp.) Narazie początki, ale mamy nadzieje ze się spodoba ;)
    http://owszystkimioniczym-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę? Aż dwa tygodnie? No weź, ja tyle nie wytrzymam! Twoje opowiadanie jest za dobre. No ale warto będzie czekać, żeby tylko przeczytać drugą część. Już nie mogę się doczekać. <3

    U mnie pojawił się szósty rozdział. :)
    http://undead-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze rozdzial pojawi sie wczesniej, kto wie ? :)

      Usuń
  5. Świetny blog! Znakomicie piszesz:) Czekam na nexta :*

    Zapraszam do mnie wpadnij jak będziesz miała chwile ;)
    http://mystory-imigation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku chciałam Cię kochana strasznie przeprosić za to że tak długo musiałaś czekać na mój komentarz :3
    Wiesz, że zanim to napisałam miałam z dziesięcio minutowy dylemat gdzie mam 'wyrazić swoją opinię' xd ostatecznie wybrałam ten wpis bo jest najnowszy i będę mogła nawiązać też do niego xd
    Rozdział - wszystko co piszesz jest u mnie pewnego rodzaju świętością. Przecież kiedyś stwierdziłam że wyznaję Wiktorianizm :D
    Kurcze znowu odbiegam od głównego wątku xd Wydaje mi się, że dosłownie każde zdanie jest przez Ciebie przemyślane ze trzydzieści razy zanim zostanie zatwierdzone ;p
    Porobiło się w tym Twoim opowiadaniu.. Ale to bardzo dobrze bo nigdy nie jest nudno! Napisałam Ci to na gg ale pozwól że powtórzę "Będą wychowywać razem dziecko!" ale jaja xd Cielawe jak Zayn odnajdzie się w roli ojca xd o dziewczynę się nie martwię bo my mamy smykałkę do dzieci ;D
    Szczerze to po prostu świruję xd Kiedy będziesz miała zwiastun i kiedy dodasz pierwszy rozdział drugiej części? :3 Te pytania mnie strasznie nurtują xd
    Pozostaje tylko cierpliwie czekać.. Cholera nie wytrzymam! Xdd

    Całuję, ściskam i nie wiem co jeszcze xd No i oczywiście gratulacje! Słyszałam o Twoich zaręczynach z Panem Malikiem *o*
    Karolina ;*

    PS poinformuj Niallera że ja go nigdy nie zdradziłam! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah dzieki dzieki za wszystko :* zwiastun juz jest takze pierwsze pytanie juz z glowy a rozdzial byc moze za nie dlugo ! Hahah taak dziewuchy od wczoraj jestem pania Malik Zayn w koncu zebral sie w sobie i oswiadczyl mi sie ! Sluchaj to my jestesmy siostrami c'nie ? Haha ok Nialler chyba ma depresje jadl caly dzien i ogladal football xd

      Usuń