sobota, 4 stycznia 2014

Libster Award

Nominację otrzymałam od
Nataszy z bloga:

Bardzo Ci dziękuję :*

Pytania:

1. Kto z twoich bliskich wie, że piszesz bloga ?

Nikt nie wie.

2. Wolisz mięso czy sałatę ?

Zależy na co mam ochotę :)

3. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?

Myślę, że czarny, biały, kremowy i pudrowy róż.

4. Jakie jest twoje postanowienie noworoczne ?

Nie mam.

5. Gdzie spędzasz nowy rok ?

Forever Alone.

6. Wolisz spódnice czy spodnie ?

Spodnie.

7. Opisz swój charakter w trzech słowach.

To trudne...
Myślę, że jestem...
Miła, ale nie zawsze (czasem mogę być naprawdę wredna).
Cicha.
Opanowana.

8. Czego w sobie nie lubisz ?

Nienawidzę swojego nosa.

9. Skąd masz pomysły na opowiadania.

Z głowy. Głównie wieczorami lubię pomyśleć
i coś stworzyć.
Inspirują mnie filmy, muzyka czy książki, które uwielbiam czytać.

10. Jaką piosenkę ostatnio często słuchasz ?

One Direction - Don't Forget Where You Belong
One Direction - Half A Heart
Ellie Goulding - Goodness Gracious

11. Uważasz, że piosenka "My Słowianie" to 
hit czy kit ?

Ta piosenka moim zdaniem nie ma sensu.
Kit.

Moje Pytania:

1. Wiesz co chcesz osiągnąć w życiu ?

2. Jakie masz plany na przyszłość ?

3. Londyn czy Nowy York ?

4. Ulubiona piosenka ?

5. Larry Shipper czy Elounor Shipper ?

6. Co sądzisz o modelkach ?

7. Przywiązujesz uwagę do tego czy nosisz
modne rzeczy czy nie ?

8. Blondyn czy szatyn ?

9. Dlaczego prowadzisz bloga ?

10. Czy pisanie jest dla Ciebie czymś na chwilę,
czy zamierzasz z tym związać przyszłość ?

11. Najważniejsza osoba w Twoim życiu ?

Nominacje:







Dzisiaj nominuję tylko pięć blogów :)

Dziękuje jeszcze raz za nominację :*


3 komentarze: