niedziela, 1 września 2013

"The Versatile Blogger"


Zostałam nominowana do "The Versatile Blogger" przez Dragomirówna z bloga http://akademiawampirow.blogspot.com/.

Bardzo Ci dziękuję :)

Zasady:

1. Podziękować nominującemu.

2. Ujawnić siedem faktów o sobie.

3. Pokazać na blogu nagrodę The Versatile Blogger.

4. Nominować dziesięć osób.

5. Powiadomić o nominacji.

Fakty o mnie:

1. Idę do II gimnazjum.

2. Kocham czytać i słuchać muzyki.

3. Uwielbiam jeść.

4. Mam na włosach ombre.

5. W nosie noszę septum.

6. Nienawidzę bitej śmietany.

7. Mam koszulkę jak Hazza (Ramonese).

Nominowani:













3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. <3
    Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejju strasznie ci dziękuję ;*
    Bloga przeczytam w tym tygodniu ;)
    Buziak - Lilly :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kocie za nominację, ale... Alę niestety nie mam teraz czasu, żeby napisać. Chociaż w sumie w piątek mam wolne to może jakoś w weekend coś naskrobie.
    A i muszę dać ci mały ochrzan, gdyż, ponieważ bo jak juz wspominałam NOMINACJE ZOSTAWIA SIĘ W ZAKŁADCE NOMINACJĘ! Dziękuję xD
    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń