poniedziałek, 9 września 2013

"The Versatile Blogger"


Zostałam nominowana do "The Versatile Blogger" przez 
Lilly Thomson z bloga

Bardzo Ci dziękuję :*

Zasady:

1. Podziękować nominującemu.

2.Ujawnić siedem faktów o sobie.

3.Pokazać na blogu nagrodę.

4.Nominować dziesięć blogów.

5.Powiadomić o nominacji.

Fakty o mnie:

1.Uwielbiam Igrzyska Śmierci (książki i film).

2.Kocham zakupy (zakupoholizm xd).

3.Najlepsze miejsce, które zwiedziłam to ... .

4.Nienawidzę, gdy ktoś ma dużo tapety na twarzy.

5.Uwielbiam Ellie Goulding.

6.Kocham śmiech Niall'a.

7.Lubię pisać nie tylko o One Direction.

Nominowani:






Niestety nominuję tylko 4 blogi, bo nie czytam w tej chwili
wielu opowiadań.



3 komentarze:

  1. Jejciuuuuuniuuu nawet nie wiesz jak się ciesze, że w końcu mogę skomentować :) Tak mnie wciągnęło to opowiadanie, że czytałam do 3 w nocy :D I na następny dzień się spóźniłam do szkoły, ale to tam już nie ważne nie będę tu o szkole :)
    Niestety później nie miałam jak skomentować bo nie miałam neta :( Mam pakiet w telefonie, dzięki czemu mogłam czytać, ale nie mam takiego czegoś, że mogę udostępnić neta na laptopa, a z komórki się nie dało komentować nie wiem czemu :(
    No więc tak :) Blog jest mega ! :) Cieszę się, że Fay ( a tak na marginesie strasznie mi się podoba to imię) jest z Zayn'em :D Na początku mi się nie podobało to jak ją traktował, ale powiem szczerze, że liczyłam na taki obrót sprawy, czyli że będą razem :)
    Sama nie wiem, czy cieszę się z tego, że Fay nie jest w ciąży...tak pół na pół, bo z jednej strony są młodzi, mają czas, ale z drugiej to tak fajnie by było :)
    Zayn ją zdradził...nie spodziewałam się tego i Zayn zarobił sobie u mnie minusa, jak Fay się dowie (bo myślę, że raczej się dowie, takie coś ciężko utrzymać w tajemnicy) będzie strasznie cierpiała. Mimo wszystko, chciałabym, żeby mu wybaczyła. Wiem, że będzie jej ciężko i na pewno nie wybaczy mu od razu, sama bym tak nie zrobiła, ale może z czasem ponownie nabierze do niego zaufania :)
    Okej, bo zaczynam wybiegać w przyszłość :P
    Naprawdę świetny blog :)
    Pozostaje mi tylko czekać na cudownego nexta ;*
    Buziaczki myszko ! ;*
    Weny ! ♥
    Lilly :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że pod nominacją, miało być pod ostatnim rozdziałem :(

      Usuń
    2. Z calego tego komentarza zapamietalam to ze spoznilas sie do szkoly. Serio ? Maatko z jednej strony chyba sie ciesze ze ci sie podoba, a zdrugiej to o matko .. nic sie nie stalo, ze tutaj komentujesz wazne, ze jest :* pozdrawiam :)

      Usuń